Антимонопольний комітет: Птахоферми Харківщини завищують ціни на курячі яйця

Так, протягом серпня - вересня 2012 року оптово - відпускні ціни на яйця курячі зросли майже на 22 %, повідомляє сайт АМКУ.
АМКУ рекомендує компаніям про результати розгляду його рекомендацій повідомити у місячний строк.
Відповідні рекомендації надано підприємствам-виробникам, які входять до груп «Авангард», «Овостар Юніон» та «Інтер-Запоріжжя», що є основними учасниками ринку курячих яєць, а також – підприємствам роздрібної торгівлі: ТОВ «Фудмаркет», ТОВ «ЕКО», ТОВ «Метро Кеш енд Керрі - Україна», ПАТ «Фуршет», ТОВ «Ашан Україна Гіпермаркет», ЗАТ«Фоззі груп», ТОВ «ПАККО-Холдинг», ПІІ «Білла Україна» та ТОВ «АТБ – маркет».
Разом з цим, Комітет доручив своїм територіальним відділенням надати аналогічні рекомендації виробникам та торговельним мережам, що працюють на регіональних ринках та не ввійшли в список вищезазначених суб’єктів господарювання.