Хто буде ремонтувати двигуни для потягів Південної залізниці. Інформація Балути
http://warnet.ws
На ВАТ «Ізюмський тепловозоремонтний завод» (ІТРЗ) зараз склалася непроста ситуація. Але ІТРЗ майже за два квартали поточного року виконав робіт більш ніж на 2,5 млн.грн. У третьому і четвертому кварталах тепловозоремонтний завод збирається виконати робіт на 8 млн.грн. Тобто загалом - майже на 11 млн.грн.У 2013 році ІТРЗ виконав робіт на 4 млн. 250 тис.грн.
Як заявив голова Харківської облдержадміністрації Ігор Балута у ході робочої поїздки на завод, зараз на там працює всього 140 чоловік.
- Єдина перспектива у заводу - зайнятися комплексним капітальним ремонтом двигунів. Це те, що дозволить йому вижити, - підкреслив губернатор.
Він додав, що, в першу чергу, завод очікує надходження замовлень від Південної Залізниці.
Довідка. Виробничі потужності ВАТ «Ізюмський тепловозоремонтний завод» розраховані на капітальний ремонт тепловозів 2ТЕ10М і 2ТЕ116, капітальний ремонт двигунів 10Д100 всіх модифікацій, капітальний ремонт та нове формування колісних пар тепловозів і вантажних вагонів, виготовлення запчастин до тепловозів та двигунів. У складі підприємства є спеціалізовані виробництва: ливарне, ковальсько-пресове, механообробне, інструментальне, ремонтно-механічне і механоскладальне. Завод виконував ремонти тепловозів для всього СРСР, проте в роки незалежності розгубив ринки збуту.
Зараз завод знаходиться в стані санації. Процедура санації ІТРЗ була розпочата Господарським судом Харківської області 18 листопада 2010.
У 2013 році державний пакет акцій ІТРЗ був переданий в управління Харківської облдержадміністрації.