Курченко купив акції провідного медіахолдингу України. Подробиці угоди
В інтерв'ю Forbes власник медіахолдингу Борис Ложкін зазначив, що досягнута домовленість про продаж 98% акцій UMH, повідомляє портал Дело. Покупець - компанія, що входить до групи ВЕТЕК Сергія Курченко. Активна фаза переговорів між UMH і ВЕТЕК тривала близько місяця.
При цьому, сума угоди не розголошується. "Можу тільки сказати, що моє уявлення про оцінку компанії (в інтерв'ю" Комерсанту "в квітні цього року Ложкін оцінив UMH в $ 450-500 млн), виявилася досить близьким до того, якою була сума операції", - зазначив він.
До березня 2014 операційний контроль над UMH залишається за нинішнім менеджментом. "Усі ключові менеджери продовжать працювати до завершення угоди", - сказав Ложкін.
Згідно з умовами операції, Борис Ложкін не зможе протягом якогось часу створювати бізнес, прямо конкурує з компаніями, що входять в UMH. Строк обмеження сторони не розкривають.
Продовжать виходити ЗМІ, що видаються за ліцензією - Forbes, Vogue, "Комсомольська Правда", "Аргументи і Факти", "За кермом" та інші. "З усіма ліцензіатами, крім Vogue, досягнута домовленість. З Vogue не встигли через дуже швидкого ходу переговорів", - пояснив Ложкін.
В Україні UMH group управляє портфелем з понад 50 брендів з лідируючими позиціями на ринках Інтернету, радіо та преси. У Росії входить в десятку найбільших гравців видавничого ринку. Виручка UMH group в 2011 році склала $ 138 млн.