Лозівський ковальсько-механічний завод поскаржився М. Добкіну на ХТЗ

Як повідомили на заводі, ХТЗ замовляє ведучі мости для тракторів виробництва Китай, що за якістю поступаються продукції ЛКМЗ.
Раніше ХТЗ робив замовлення на цю продукцію Лозівського ковальсько-механічного заводу до 90%, повідомив генеральний директор індустріальної групи УПЕК, в яку входить ЛКМЗ, Алатолій Гіршфельд. зараз же замослення ХТЗ складає лише 10-15%.
У проблемі обяцяв розібратись губернатор Харківщини Михайло Добкін, який сьогодні разом з головою облради Сергієм Черновим відвідав завод у Лозовій.
Трудовий колектив ЛКМЗ звернувся до губернатора з проханням допомогти у підписанні договору ЛКМЗ з ХТЗ на постачання ведучих мостів для ХТЗ.
- Якщо цей договір буде підписано, то понад 600 наших співробітників залишаться працювати на заводі, - сказав слюсар механо-збіркових робіт ЛКМЗ Михайло Казимирович.
- Це питання порушено місяць тому. На робочій нараді, яку ми проведемо після виборів, ми поговоримо на предмет співпраці між двома заводами. Є невирішені питання і з боку ЛКМЗ, і з боку ХТЗ. Відвідавши ХТЗ, я зрозумів, що на підприємство незадоволене невругульованістю ввізного мита на трактори, які є аналогами наших. 90% харківських тракторів ідуть за межі України і не користуються попитом на вітчизняному ринку, - відзначив Михайло Добкін. - На нараді у Дніпропетровську, яку проводив президент, я порушив питання про введення обмежувального експортного мита на ввіз імпортної техніки, аналоги якої виготовляються в Україні. З наступного бюджетного року, я вважаю, що певні обмеження для ввозу старої імпортної техніки будуть уведені. Якщо це трапиться, крок у відповідь мають зробити і тракторобудівники, підтримавши тих, хто виробляє для них ці агрегати.
Тамара Кіч