На етикетці Nescafe писали брехливу інформацію

11.10.2013 09:28 Економіка
http://www.prodtorg-spb.ru/ http://www.prodtorg-spb.ru/
АМКУ оштрафував “Нестле України” на 500 тис. грн.

Як повідомляє АМКУ, штраф наклали за оманливу рекламу на стіках кавової суміші, що випускалась під ТМ "Nescafe".

Як становив комітет, ТОВ "Нестле Україна" розміщувало на акційних стіках кавової суміші, що випускалась під ТМ "Nescafe", інформацію про акцію "АКЦІЯ! ПОРОЗУМІЙСЯ зі СВІТОМ", яка проводилась з 01.11.2012 до 31.12.2012, без зазначення строків її проведення.

- Такі дії ТОВ "Нестле Україна" є порушенням законодавства про захист від недобросовісної конкуренції у вигляді поширення інформації, що вводить в оману. Поширення такої інформації на упаковках продукції могло ввести в оману споживача та вплинути на його вибір придбати саме цей продукт, а також посилити конкурентну позицію зазначеного підприємства порівняно з іншими суб'єктами господарювання, - прокоментували у комітеті.

Джерело: АМКУ
Автор:
Администратор сайта