На неякісні товари скаржаться сотні людей на Харківщині

– У нас часто з районів області приходять скарги на діяльність інтернет-магазинів. Але в основному скарги надходять від харків’ян, від жителів області надходить близько 10% заяв. У Держспоживінспекцію Харківській області у минулому році надійшло 1095 письмових скарг. Розглянуто 1018 скарг, з них задоволено 873 і споживачам повернуто 191 тис. грн. Але це вказані лише письмові скарги. Багато лоюдей звертається усно, телефонують, приходять на консультації. За день приходить 10-15 чоловік, – розповіла заступник начальника.
За її словами у багатьох випадках продавці реагують на прохання покупця повернути кошти за неякісний товар, ще до звернення до Держспоживінспекеції. Але чимало спорів між покупцем та продавцем завершується судом. Наприклад, у людини відсутній чек, продавець взагалі відмовляється спілкуватися з покупцем, але у останнього є свідки. Тому ми радимо в таких випадках звертатися до суду. Або покупець хоче отримати відшкодування моральної шкоди. В таких випадках спір можна вирішити лише у судовому порядку.
Юрій Борщ