Щоб не вигнали з ярмарку. Що треба знати підприємцям на Харківщині

У Департаменті економіки і міжнародних відносин Харківської обласної державної адміністрації розповіли СК, що треба знати торговцю, щоб взяти участь у ярмарках, які проходять в регіоні.
Склад учасників ярмарків визначається виходячи з асортименту основних сільськогосподарських продуктів та продуктів харчування та від їхньої можливості встановити невисокі ціни.
– Ціни, повинні бути нижче середніх на ринках області...З учасників ярмарків, наприклад у місті Харкові, майже нічого не стягується, окрім незначної плати за прибирання і вивіз сміття та охорону ярмарку, – зазначив директор департаменту Сергій Авершин.
Асортимент продуктів, які реалізуються на продовольчих ярмарках залежить від сезону, наявності достатньої кількості продукції в сільських господарствах. Наприклад у передноворічні свята на ярмарку у місті Харкові панував максимальний асортимент таких необхідних для свят продуктів, як птиця домашня, м'ясо, риба жива, молочні продукти, олія, борошно, цукор.
Підприємці, які хочуть торгувати на ярмарку Харківщини, повинні:
- Мати лист-запрошення на ярмарок, виданий Департаментом агропромислового розвитку Харківської облдержадміністрації.
- Документи, що підтверджують походження продукції, відповідність якості (накладна та форма №2 вет. від районної ветеринарної інспекції).
- Торговельно-технологічне обладнання, а саме: намет, який відповідає ярмарковим традиціям, стіл або прилавок для викладки продукції, холодильне обладнання при необхідності та засоби вимірювальної техніки в справному стані, які використовуються під час продажу товарів.
- Формений чи інший одяг, що відповідає санітарним вимогам, а саме фартух та нарукавники.
Медичні книжки встановленого зразка у осіб, які здійснюють торгівлю та санітарний паспорт на транспортні засоби для перевезення харчових продуктів.
- Планшети або інші інформаційні елементи з позначенням назви підприємства, яке здійснює торгівлю, рекламну продукцію підприємства, якщо є та цінники.
- Інвентар для прибирання торговельного місця (віник, совок, пакети для сміття).
- При спілкуванні зі споживачами дотримуватися Правил торговельного обслуговування населення.
Юрій Борщ