Усі вантажні перевезення Укрзалізниці контролюватиме єдиний центр

Як повідомляє УНН, тепер керування рухом електропоїздів буде концентруватися на полігонах значної протяжності на базі сучасного інформаційно-технічного забезпечення. Після переходу на нову систему зменшиться кількість стиків, подовжаться диспетчерські ділянки та залишиться лише дві управлінські ланки, що керуватимуть процесом руху. Відслідковувати рух поїздів та координувати роботу буде головний центр та станційні диспетчери.
Серед основних полігонів експлуатаційних робіт:
-.Донецьк – Полтава – Київ - Львів, довжина 1333 км;
-.Донецьк – Чаплине – Нижньодніпровськ Вузол – Миронівка – Фастів – Козятин – Шепетівка – Львів, довжина 1326 км;
- Волноваха – Комиш Зоря – Пологи – Запоріжжя – Тимкове - Помічна – Котовськ, довжина 812 км;
- Тополі – Куп'янськ – Полтава – Кременчук – Бурти – Знам'янка – Помічна – Одеса, довжина 937 км;
- Козача Лопань – Харків – Лозова – Синельникове – Сімферополь, довжина 730 км;
- Знам’янка-Миколаїв-Джанкой-Керч, довжина 665 км;
- Зернове – Жмеринка – Одеса, довжина 1017 км;
- Жмеринка-Тернопіль-Красне, довжина 308 км.
- Вже ведуться роботи по створенню Головного центру управління рухом, оснащеного сучасним програмно-технічним комплексом, який забезпечуватиме в інформаційно-аналітичному і прогнозному режимах роботу автоматизованих робочих місць всіх оперативних працівників центру у виконанні основних функцій, – пояснив перший заступник Головного управління перевезень Укрзалізниці Євген Кучеренко.