Єдиний квиток на залізниці впровадять в Україні

Укрзалізниця та Мінінфраструктури ініціюють впровадження «єдиного квитка» на усі пасажирські поїзди у будь-якому напрямку – відповідні нововведення запропоновані проектом Наказу Міністерства інфраструктури України «Про затвердження Змін до Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України».
За словами заступника директора Департаменту державної політики в галузі залізничного транспорту Олександра Федоренка, пасажир, що планує подорож залізницею із пересадкою купуватиме лише один квиток, у якому вказуватиметься пункти відправлення, пересадки та призначення обраного ним поїзду. При цьому термін, упродовж якого пасажир може перебувати у пункті пересадки, - до 10 діб.
- Наприклад, маршрут з Харкова до Севастополя через Київ – в єдиному квитку буде вказано, що упродовж 10 днів пасажир прямує з Харкова до Севастополя з пересадкою по станції Київ-Пасажирський на такому то поїзді. Крім того, комісійний збір пасажир сплачуватиме лише один раз – під час купівлі квитка, - пояснив Олександр Федоренко.
Він додав, що зараз пасажирові, доводиться купувати два квитки, а відтак й двічі сплачувати комісійний збір – у пункті відправлення та у пункті пересадки.
Також «єдиний квиток» можна буде оформити при подорожі «туди-зворотно». «Єдиний квиток» можна буде оформити на усі пасажирські поїзди, включаючи поїзди підвищеного комфорту, регіональні поїзди та Інтерсіті +.
«Єдиний квиток» пасажири зможуть оформити не лише у залізничних касах, а й через Інтернет. А ще через Інтернет передбачено можливість робити заявки на групи пасажирів в електронному варіанті. При цьому раніше на вагон оформлювався один квиток, тепер при бажанні керівника групи можна буде взяти три квитки.
Крім того, буде внесено зміни й до процедури обслуговування пасажира, що втратив квиток під час поїздки. Якщо пасажир загубив квиток, він може, звернувшись до начальника станції, зв’язатися зі знайомим, попросити його придбати новий квиток та за допомогою телеграфу зі станції придбання вислати підтвердження його придбання на станцію перебування пасажира, головне, щоб квиток був оформлений за три години до відправки поїзда.
Як повідомив Олександр Федоренко, зміни до правил передбачають і впровадження «бонусної системи», яка передбачає надання пільг, що дозволять заощаджувати кошти під час поїздок, усім пасажирам, які постійно користуються послугами залізничного транспорту.