Навіщо актори харківської музкомедії переодяглися в жінок (ФОТО)

Артист зіграв свою улюблену роль Генріха фон Айзенштейна в спектаклі “Летюча миша”.
- Сьогодні неспроста Олександр Іванович Бедило вибрав саме цей спектакль для бенефісу. Яскравий цікавий сюжет, багато гумору, прекрасна музика, динаміка того, що відбувається на сцені роблять цей спектакль одним з кращих у жанрі оперети, тому я сподіваюсь сьогодні буде феєрично, - поділився директор театру Ігор Коваль напередодні вистави, що відбулася 6-го грудня.
Роль бабія Генріха фон Айзенштейна Олександр Бедило виконує уже сім років. Це один з найулюбленіших персонажів артиста, тому у свій подвійний ювілей - 50-й день народження та 25 років на сцені Олександр Іванович вирішив порадувати публіку спектаклем «Летюча миша». Сам артист зізнався, що в житті такий же веселий і дотепний як Генріх, - якщо, звісно, ніхто не зіпсує настрій.
- Сьогоднішня постановка не звичайна — сьогодні зі мною працюватиме найкращий склад. Це моя найкраща роль. Вона така задерикувата. Генріх фон Айзенштейн - веселий, хвалькуватий, відчайдушний нехлюй. Над такими характерами дуже цікаво працювати. Вони запам'ятовуються, вони яскраві, тому більше за все мені подобається ця роль. До того ж, всі три акти Генріх на сцені,- розповідає про свій образ Олександр Бедило.
П'єса, на думку артиста, не дивлячись на те, що була написана ще у минулому столітті, актуальна і сьогодні.
- Життя не міняється — міняється лише техніка. А люди залишаються такими ж. Любов — завжди любов. Любити хочеться завжди - і у XIX, і у ХVІІ столітті і зараз. Поки живе любов – поки житимуть люди - каже артист.
Про саму п’єсу бенефіціант розповідає з таким натхненням, ніби грати в ній доводиться вперше.
- «Летюча миша» - це як відкрити шампанське на Новий рік. Все зривається. Музика рвучка, повітряна – ніби хмари розлітаються від урагану. Не тільки музика, а й драматургія така, що прямо літати хочеться, - каже Олександр Бедило.
Ювіляр поділився з кореспондентом «СК», що сам жанр оперети йому імпонує – в ньому розкривається багатогранність таланту артиста. На думку Олександра Бедила, цей жанр, наперекір стереотипам, складніший і цікавіший за оперу.
- Раніше, особливо відразу після закінчення консерваторії, хотілося спробувати себе в опері, а потім зрозумів, що мені подобається поєднувати спів з драматичними спектаклями. В опереті багато діалогів і танців. Артист більше рухається, більше мозкових клітин задіяно. В опері ти просто виходиш на сцену і співаєш, якщо маєш голос, а тут треба вміти поєднувати. Нам складніше, адже у нас має бути і голос, і мовлення — чітке, правдиве, і танцювальність, - упевнений Олександр Бедило. - Я б із задоволенням співав би камерні твори — романси, наприклад, але вони нікому не потрібні сьогодні, на жаль.
Колеги-артисти привітали Олександра Бедила смішною сценкою, де чоловіки, переодягнувшись у жінок, зізналися ювіляру в коханні.
Довідка “СК”. П’єса «Летюча миша» у Харківському академічному театрі музичної комедії збирає шанувальників оперети уже 32 роки. Прем’єра вистави на сцені театру відбулася 29 грудня 1980 року.
Інна Пирлик