Два будинки за одною адресою: як виправити помилку в нумерації
За його словами, власники таких будинків повинні подати заяву про присвоєння/зміну поштової адреси до відповідної місцевої ради на ім’я сільського, селищного або міського голови. Цю заяву можна подати особисто, через представника або поштою (рекомендований лист з описом вкладення).
– До заяви треба подати копії паспорта (фізичні особи) або свідоцтва про державну реєстрацію (юридичні особи), або нотаріально посвідченої довіреності (для представників), документів, які встановлюють право власності на відповідну земельну ділянку, витягу про реєстрацію права власності на відповідне нерухоме майно та інші документи за потреби, – розповів Роман Чумак.
Чкаловську селищну раду звинуватили у бездіяльності щодо захисту дітей
Далі цю заяву розглядає відповідний голова ради, і згідно з його резолюцією вказана заява з пакетом документів направляється до спеціаліста з будівництва та квартирного обліку міської ради.
Потім заява з додатками розглядається зазначеним спеціалістом, і за результатами цього розгляду він виносить проект рішення зі зміни/присвоєння поштової адреси на розгляд виконавчого комітету відповідної міської ради.
Як узаконити самобуд – інструкція від юриста
Виконавчий комітет безпосередньо й приймає рішення за результатами розгляду заяви. У випадку, якщо пакет документів був неповним, приймається вмотивована відмова.
– Як бачимо, хоча розв’язання цієї проблеми і має багато бюрократичних перепон, воно у будь-якому разі є простішим, ніж вирішення спору в судовому порядку, – зазначив адвокат.