Як контекстна реклама допоможе бізнесу зростати

Promo

Контекстна реклама – ключ до розвитку бізнесу.

 

Часто під час пошуку інформації в Інтернеті ви можете помітити рекламу, яка точно відповідає вашим запитам. Може здатися, що рекламні компанії за вами стежать, але насправді це просто опція контекстної реклами. Ця реклама дозволяє показувати оголошення користувачам, залежно від контексту сторінки, яку вони переглядають, або запиту, який вони вводять в пошукову систему.

Таргетована реклама та SMM просування

Серед основних типів контекстної реклами слід виділити соціальну – вона показується в соціальних мережах, таких як Facebook, Instagram, Twitter тощо. Оголошення показуються відповідно до інтересів, поведінки та демографічних характеристик користувачів. Як приклад, таргетована реклама в фейсбук пропонує рекламодавцям широкі можливості, які дозволяють звернутися до конкретної аудиторії. Тож рекламодавець може таргетувати рекламу на основі різноманітних параметрів, таких як:

  • Демографічні характеристики (вік, стать, місцезнаходження тощо);
  • Інтереси та поведінка користувачів;
  • Робота та освіта;
  • Сімейний стан;
  • Ключові слова у профілі користувача та багато іншого.

Контекстна реклама: в чому переваги

SMM просування спрямоване на підвищення свідомості про бренд, товар або послугу в соціальних мережах з метою залучення нових клієнтів та підтримки відносин з існуючими. Узагалі серед основних етапів smm просування, яке виконує агентство Cómon, є:

  1. Аналіз ринку та цільової аудиторії.
  2. Розробка стратегії просування в соціальних мережах.
  3. Розробка та публікація контенту.
  4. Взаємодія з аудиторією.
  5. Рекламування бренду, товару або послуги в соціальних мережах.
  6. Моніторинг та аналіз ефективності кампанії.

Таке просування дозволяє підвищити свідомість про бренд серед цільової аудиторії, збільшити кількість клієнтів та підтримувати відносини з існуючими. Крім того, цей вид просування є доволі ефективним засобом залучення нових клієнтів та підвищення продажів. А розібратися з тим, яка реклама підійде для розвитку бізнесу, можна за допомогою агентства Cómon.

Як контекстна реклама допоможе бізнесу

Контекстна реклама може допомогти бізнесу підвищити рівень своєї обізнаності, залучити нових клієнтів та збільшити продажі.

Таргентована реклама для просування бізнесу

Ось кілька конкретних способів, як контекстна реклама може допомогти вашому бізнесу:

  1. Підвищення ефективності рекламної кампанії – контекстна реклама дає можливість показувати оголошення тільки тим користувачам, які насправді зацікавлені в продуктах або послугах, що пропонуються.
  2. Збільшення трафіку на сайт – контекстна реклама допомагає залучити більше відвідувачів на сайт, оскільки рекламні оголошення відображаються тільки для тих, хто зацікавлений у темі.
  3. Економія бюджету – контекстна реклама дозволяє рекламодавцям зосередитися на цільовій аудиторії та уникнути витрат на покази оголошень нецільовій аудиторії.