Ненаправлені покришки: види та особливості

Promo
Ненаправлені покришки: види та особливості

У виборі шин для автомобіля обов’язково враховують умови експлуатації. Виробники ретельно розробляють нові гумові суміші та моделі протектора під конкретну погоду, поверхню чи навантаження. Одним із таких різновидів стали ненаправлені шини, які широко поширені в Україні.

Види ненаправленого протектора

Погода мінлива, та й водій не завжди їздить рівним асфальтом. Тому потрібно враховувати основні дороги та характерні проблеми в щоденному використанні. Тоді буде набагато легше купити шини в Україні. Як і направлені, їх поділяють на такі види:

1. Симетричні. Найпростіший і бюджетний варіант, недорогий у виробництві. Дуже добре підходить для асфальтованих, ґрунтових та гравійних доріг, але погано справляється з відведенням води з плями контакту.

2. Асиметричні. Моделі для рівного асфальту і високошвидкісних трас. Добре стабілізують авто на високій швидкості та відводять вологу. Найчастіше використовують дуже міцну і стійку гуму.

Ненаправлені покришки призначені для експлуатації в різних умовах, тому виробники використовують різні склади гуми.

Чому варто вибрати ненаправлені шини?

Ненаправлені моделі вважають максимально економними через недорогий процес виробництва та універсальність. Вони підходять для спекотної погоди, яка тримається в Україні приблизно три сезони. Також моделі мають такі переваги:

• протектор без напряму набагато тихіше працює через розташування канавок та м’якість гуми;

• дуже добре працює на твердих ґрунтових дорогах, але також непогано показує себе на асфальті;

• для покращення стабільності та боротьби з деформацією крайні блоки подовжують і зміцнюють;

• внутрішню частину протектора роблять м’якою, щоб вона краще розподіляла вагу та «прилипала» до поверхні;

• у ненаправлених шинах простіше зробити ефективне водовідведення, оскільки напрям канавок та їх кількість нічим не обмежені.

Покришки з ненаправленим малюнком протектора найчастіше ставлять у заводських комплектаціях, оскільки вони підходять для більшості країн та кліматів. Серед них є версії для зими та літа, а також особливих умов експлуатації.

Шини вимагають акуратного водіння, особливо під дощем, а також погано працюють на ґрунті – їм потрібна тверда поверхня. Для активних роз’їздів або