У Харкові для оплати комуналки впровадили Єдину квитанцію
У Харкові з’явився сервіс «Єдина квитанція міста Харкова», спрямований на функціонування єдиного розрахункового центру для інформування споживачів про житлово-комунальні послуги.
Як пише «Слобідський край» з посиланням на пресслужбу Харківської міської ради, таке рішення ухвалили 5 червня на засіданні виконавчого комітету Харківської міської ради.
Так, комунальні підприємства «Житлокомсервіс», «Комплекс з вивозу побутових відходів», «Харківводоканал» і «Харківські теплові мережі» припинять розсилати власні квитанції на сплату житлово-комунальних послуг. Згідно з рішенням, натомість вони надаватимуть відповідну інформацію до новоствореного сервісу для формування, друку та доставки єдиної квитанції.
Крім того, на засіданні виконкому виконавцям комунальних послуг некомунальної форми власності, управителям багатоквартирних будинків, об’єднанням співвласників багатоквартирних будинків рекомендували укладати договори про приймання платежів з фінансовими установами, які здійснюють переказ коштів з використанням сервісу «Єдина квитанція».
Нагадаємо, у лютому Кабмін затвердив новий Порядок здійснення перерахунку вартості комунальних послуг за період їх ненадання, надання не в повному обсязі або невідповідної якості. Перерахунок стосується постачання теплової енергії, гарячої води, централізованого водопостачання, централізованого водовідведення та поводження з побутовими відходами.
Нагадаємо також, що Кабмін підвищив тариф на світло для населення, він діятиме з 1 червня 2024 року до кінця квітня 2025 року, тобто менш ніж рік.